SBG bekleyen arkadaşlar boşuna beklemesin monitor'den yaklaşık 12 saattir izliyorum ve kontrol ediyorum kabin kabin sık sık her 10 dakikada bir kesinti yaşanıyor.
Zaten siparişleri kapattılar rbx ve sbg için, switch değişimi ve mevcut siparişlerin teslimi nedeniyle (tabi 100 mbit olarak veriliyor verilenler sonra yükseltilecek)
Yalnız travaux tan bakıyorsanız ordaki görünen her kutucuk her bir kabini gösteriyor ama renk mavi ise o kabinden 1 sunucunun kapalı olduğunu gösteriyor, bu sık olan birşey, switch değişimi olsaydı aynı kabinden birden fazla sunucu aynı anda giderdi, renkte farklı olurdu.