rioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redhack gurubu üstlenir bu durumu şimdi
cheki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi redhack çıkar der ki biz yaptık alakası bile yoktur oysaki...
Bu tür şeyleri genelde RedHack değil Ayyıldık tiiim üstlenir.
İşbank olayını hatırlarsınız..

https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...post1067781231