amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesildiği iyi oldu tv izledim biraz.
Aynen

Bu internet bizim hayatımızdan meğer epey alıp götürüyormuş. Belli ki herkes önce kablolarla falan oynamış, ardından müşteri hizmetlerini aramış. Baktık olacak gibi değil, normal insan gibi davranmaya başladık