CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TTNET'ten alsam daha iyi. Adamlar 236V DC yolluyor minicik kablodan Avometriyi 1000'e ayarlayıp hatta bağladım surat ifadem rahat bir 10 dk şeklinde kalmıştır. Ama helal olsun sağlam portları var

Bu arada tedaş'a o kadar saydırdık suçlu polis çıktı. Koskoca elektrik trafosuna su sıkarak neyi amaçlıyorlar bilmiyorum ama elektrik altyapısının içine ettiler. Ana kablolar şu anda kömür olmuş durumda.

Acaba TT kablosunda gelen voltajı AC'ye çevirip versem akım yetermi? Denemem lazım En kısa zamanda tam fiber altyapıya geçiyorum, ders oldu bana.
yerinde olsam telefon santraline mikrodalga fırın ile saldırırdım.