Her karakter için yazmak yerine
function strtoupperTR($metin){
$arananlar=array('/i/','/ı/','/ş/','/ö/','/ü/','/ğ/','/ç/');
$yeniler=array('İ','I','Ş','Ö','Ü','Ğ','Ç');
ksort($arananlar);
ksort($yeniler);
$metin=preg_replace($arananlar, $yeniler, $metin);
$metin=strtoupper($metin);
return $metin;
}daha kısa daha hızlı olur.
Peki hocam konu baş harflerini büyük yapacak mı bu kod eğer yapacaksa nasıl kullanmak gerekli kod içinde
aynı hatayı alıyorum nerde sorun var anlamadım
Fatal error: Cannot redeclare strtouppertr() (previously declared in