Ulusal çapta ne oluyor bilmiyorum fakat sinyal voltajı yükseliyor, böyle giderse santaldeki port yanacak. Müdahale etme zamanı geldi sanırım.

Benden başka sinyal voltaj yükselmesi yaşayan varmı?