Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan bizde de problem devam ediyor saturasyon var
Bizimkiler geldi bir süre önce ben erişim sorunu yaşamıyorum ama pek çok yerde erişim sorunu var. DSL yok mesela ofiste 3g giriyorum