Ödemesi onaylanıpta bu kadar uzun zamandır arkadaşlara söylüyorum. Paypal dan dispute açarsanız asıl rencideyi o zaman yapmış olursunuz. Paypal ile konuştum teslimatı 5 gündür yapmadılar daha uzun süredir bekleyenlerde varmış dedim. Paypal a bildirin diyorlar. Paypal a bu durumda bildirirseniz, Paypal nazarında kötü satıcı konumuna düşüyormuş bilginiz olsun. Bu sadece ödemesi kabul edilenler için geçerli. Ödemesi beklemede olanlara söylüyorum onlar yandı. 1 aydan önce hesaplarında paralarını geri göremezler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:17:30 -->-> Daha önceki mesaj 15:10:10 --

hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi arkadaşlar yanlış anlamayın ama burada herkesin yazdığı zaten hep aynı server siparişi veriyoruz ama teslim edilmiyor teslimatlar 15 hatta daha fazla günü buluyor kısacası buradan sipariş verirseniz aceleniz olmaması lazım bol zaman ve kenarda durmasında mahsur olmayan bir miktar paranız çelik gibide sinirleriniz varsa sıkıntı yapmadan alabilirsiniz
hocam ben kendim için Ovh tan çöp bile almam. Babalar gibi farkını öder Redstation dan alırım. günde 2-3 tl fark için Ovh ın bitmeyen rezilliğini asla çekmem. Arkadaşıma da söylemiştim hata yapıyorsun diye. Adamlara baksana forumlarında bile Türkiye yi banlamışlar. Beni ciddiye almayanı ben niye ciddiye alayım sittirsinler