OptikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 3 € luktan da almadım standart olan 10 € luktan aldım proje için gerekiyordu yalan oldu online.net ten almak zorunda kaldım

biz daha buyuk bı para verdık 10 gunden fazla zamndır beklıyoruz bızımde ısımız var ne yapalım gıdıp admaın kafasınamı sıkalım hersey adamın kendı elinde isterse siparisini verır isterse iptal eder paranı gerı verır zaten burda herkes bagırıyo sen okumamısın sanırım 3 euroluk ks leri turkiyeye satmıyolar kimse alamıyo turkiyeden onları onu beklıyosan bosuna bekleme ucretin iadesını yaparlar siparis iptal olur