OptikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle salak firmalardan ürün alıyorsunuz ya sizlerle böyle dalga geçiyorlar kendi teslimat sürelerine uymayan bu salaklar türkiye'den foruma kayıt olmayı bile engelleyecek kadar basitler sizlerde bunlara yüz veriyorsunuz Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur bunu unutmayın ki FRANSA dediğiniz ülke her zaman arkamızdan vuran tek ülkedir ddos diye reklam yapıp durduklarına bakmayın uluslararası bir işe yaramıyor sadece fransa müşterilerine hizmet veriyor. BOYKOT edin almayın bırakın batsın gitsin.
OptikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 günde bi sunucu teslim edilmez mi ne ticketlara ne maillere cevap veriyorlar bu ne vurdum duymazlıktır kendileri 72 saat yazmasın o zaman test için aldığımız sunucu böyle ise satmak için aldıklarımız ne olur hiç belli değil
OptikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 3 € luktan da almadım standart olan 10 € luktan aldım proje için gerekiyordu yalan oldu online.net ten almak zorunda kaldım


Kavram kargaşası yaşıyorum alalımmı almayalımmı fransızlardan şimdi?