Paypal kullanmanı tavsiye etmiyorum, son zamanlarda uyanıklar yüzünden papyal ile ticaret yapamaz olduk.
Verdiğim hizmetin ücretini aldım diye sevinirsin, bir hafta sonra bakarsın hesabın -'ye inmiş