hmm Hocam teşekkür ediyorum, Peki müşteri bende değil derse ben ne yapabilirim ? yapabielceğim bir şey varmı ?
o zaman şöyle yaparsın, gönderdiğin mailleri aldıgın mailleri kayıt edeceksin.
Kullanıcıya teyit edeceksin, aldım kurdum kullanıyorum vs gibi emaille yazılı kanıtın olsun.
oldu dıyelım dispute yaptılar konuyu yaz guzelce anlat sonra kanıtlarını ekle,
dürüst olduktan sonra paypal senı haklı bulur merak etme.
benım kaç yıllık hesabım hosting olsun seo yazılımı scrpiti olsun satışlarım oluyor. adamlar dispute acıyor uyanık cok bunu unutma.
ama ben hep maille odeme onayı download onayı ıle maıllere donus yaptırıyorum.
boşuna dememişler söz uçar yazı kalır.
kanıtın olmazsa çok sıkıntı çekersin.
benden bir ipucu hocam size, ödemelerinizin yüzde 10unu yada yarısı paypalla gönderin işi teslim edincede diğer yarısını gondertın.
Ödemelerinizede açıklama yazdırın. işte yazılımın ilk ödemesi son ödemesi yazın aksi halde iş yapmayacagım dersın. ona göre iş takibi yapıyorum dersin. vs. vs.
Emek harcıyorsanız bunlarında üstüne düşmek lazım.
Selamlar..