Öneriler için teşekkürler arkadaşlar kaydettim bi domain.
Üstad bende ayni sekilde mail için düşünüyorum aldığın domaini merak ettim pm ile gonderirsen
-----------------------------------
Bu mesaj hesap makinesi ile gönderilmiştir.
Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.