öncelikte teşekkür ederim.Hocam konuyu okudum güzel bilgiler var ama.Bu Heading etiketleri nereye yazılır , nasıl yapılır.Konu açarken konu başlığına mı yoksa yazı içerisine mi ? Verdiğiniz linkte Her sayfada h1 etiketi mutlaka kullanılmalıdır. bu yazıyor. Her açılan konuya h1 etiketi eklemek anlamına mı geliyor bu?