Bu haliyle kalıyorsa normal

En az 3 dakikalık periyoduna bakmak lazım ancak bakmayada pek gerek yok hafif yoğunlukta 1-2 site bile olsa eski xeon 5xxx serisi tek çekirdekli bir işlemci 512 mb ram ile performans almanız zor.
Kusura bakmayın server yönetiminde henüz yeniyim.Başka çare kalmayınca mecbur bu alana da attık kendimizi. Bu sebeple saçma sapan sorular soruyorsam mazur görün.
Şuanda aklıma takılan en önemli soru şu;İnternette de başlangıç seviyesinde anlatan olmadığından soruyorum.
Ftp ye localdeki site dosyalarımı direk atmaya çalışınca çok uzun sürüyor diye bende zip yapıp attım.
Fakat zip dosyasını açmam gerekiyor. Bunu ssh ile unzip dosyaadi.zip şeklinde açılacağını yazmış herkes.
E peki bu konu girmeden önce o dosyanın bulunduğu dizine gitmemiz gerekiyor o dizine nasıl gideceğim.
Lütfen bu sorumu da yanıtlayın.
Teşekkürler