ilk önce başınız saolsun.
sorunuza gelince bununla ilgili birkaç ay önce facebook haber yaptı.bu konuda facebook çok katı olduğunu,aile ve yakınlarının facebook hesabını alamayacağını,alabilmesi sadece vasiyet olarak yazıldıysa mümkün olacağını söylemişti.tekrardan politika değiştirdimi bilmiyorum.