bence sen aç ve temizle hocam ben bu sayede çok mikro işlemler olmadıkça bilgisayarcıya hiç bilgisayar vermiyorum ekrandır klavyedir kasadır bunlar basit bence dene kolay gelsin.
Laptop konusunda "elinde kalır, açma!" diyen çok forumdan arkadaşta oldu çevremden arkadaşlarım da oldu.
O nedenle gider ayak (İzmir'e gideceğim, götüreceğim sadece tek bir tane laptopum var) laptop u bozmak istemiyorum.