Makedonya önümüzdeki yıl EU girerse, artık kendi projelerim için KS16G den 100 tane alıp dehşet bir dağıtık sistem yapabilirim. Stream yayına vs de izin varsa deymeyin kefimize...
Ama şimdilik bunlar hayal, hileler ile KS sunucu almak şuan mantıksız geliyor bana.
Şuan geliştirdiğim bir projem için hayal ettimde... Stream için fena cdn olur