az önce maçda bahsediliodu . tromso maçı lig tv varsa 25 tl digiturk varsa 50 tl yok ya başka ?

Sen kusura bakma bu kadar pahalı yaparsan kimsede almaz.

izleyene de bişi yapamazlar o kadar site var nasıl takip etcekler herkesin ipsini kontrole mi alcaklar.

Alsınlar 5 liraya vpn alırım . Ordan bağlanırım yine bulamazlar.
Çözüm çok kardeşşş