Belki de bu hisle beraber hastalarınızı muayene ediyorsunuz sonra da sonuç böyle oluyor.
işimi yapıyorum bısey hıssettıgımı soylersem yalan olur. duygusal degılim . ama her baktıgım hastayı sevmek zorunda degılım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:13:44 -->-> Daha önceki mesaj 19:12:21 --
Hocam çözüm bulmamız gerekiyor bildiğiniz çözüm varmı acaba detaylı raporu size nasil ulastiricam yada sadece neleri vermem yeterli
scaner varsa ordan bakabılrıız yada raporu buraya yazabılırısınız