okirpiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
al işte ornek bu vatandas. temel sorunlarda problemler varsa egıtım, saglık ınsanca yasam hakkı mutlaka bıreysel olarak bunların cıddı yansımaları olacaktır. temel problemlerı cozmezsenız. sorunlarınız asla bıtmez. her zaman dedıgım gıbı bazı ınsanlar olmazsa bu ulke daha guzel daha yasanabılır. sunu bıl yurttdas eksıldıgınız zaman hıssettıgım tek sey mutluluk hıssı
Belki de bu hisle beraber hastalarınızı muayene ediyorsunuz sonra da sonuç böyle oluyor.