Dzyn3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasap et derdinde koyun can derdinde...

al işte ornek bu vatandas. temel sorunlarda problemler varsa egıtım, saglık ınsanca yasam hakkı mutlaka bıreysel olarak bunların cıddı yansımaları olacaktır. temel problemlerı cozmezsenız. sorunlarınız asla bıtmez. her zaman dedıgım gıbı bazı ınsanlar olmazsa bu ulke daha guzel daha yasanabılır. hani dıyorlar ya hep beraber bırlıkte her dusunceye saygı duyarak yasamak dıye. sana saygı duymuyorum senın gıbılerle beraber yasamak ıstemıyorum. Bununda kavgasını verıyorum bılesın . sunu bıl yurttdas eksıldıgınız zaman hıssettıgım tek sey mutluluk hıssı