beyler : yönetimi anlatayım ilk ben logo ve maskot tasarımı yapıyorum yaptıgım tasarımları siteme uygun şekilde UPLOAD edecek ve bildiği forumlarda konu açıcak yeni tasarımlar yüklendi gibisinden

SATIŞ ise logo ve maskot referanslarını kullanıp r10 ve benzer forumlarda konu açıp satış yapıcak her 2 side satışa destekte bulunduğu için satılan her logo maskottan yönetim ve SATIŞ elemanına %25 olarak bir ücret verilecektir

SKYPE:MALTEPEGENCO@HOTMAİL:COM

DETAYLAR BUNLAR UYGUNSA SKYPE EKLEYİN !