umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem boyle dememin sebebi kendimden biliyorum mta oynayan fazla oyuncu yok.
sa-mp hakkında bilgimiz pek yok ilerleyen zamanlarda bilgili birini bulursak başlarız