1-Yeni gmail hesabını kendi adımamı alayım(telefon onay yapmak gerekmi ? )
- Güvendiğiniz bi tanıdığınızın adına alın derim adsense hesabını. Tel onayı güvenlik amaçlı iyi olur veya kendi adınıza alın telefon farklı olsun ekleyecekseniz.
2-Adsense başvurusunda yine kendi adımı soyadımı ve aynı adresi,telefonu vs.mi kullansam problem olurmu
Evet kabul edilme şansınız düşük. Başvuruda en kötü ihtimal kendi adınızı kullanın ama adres ve tel farklı olsun. (DÜnyada aynı isim soyisimli bir çok kişi olduğunu düşünürsek.)
3-Aynı banka hesabını kullansam problem olurmu
Evet farklı banka kullanın.