Daha önce kendii adıma adsensem vardı fakat hesap banlandı.Şimdi tekrar başvurmak istiyorum yanlız,bazı sorularım var.
1-Yeni gmail hesabını kendi adımamı alayım(telefon onay yapmak gerekmi ? )
2-Adsense başvurusunda yine kendi adımı soyadımı ve aynı adresi,telefonu vs.mi kullansam problem olurmu
3-Aynı banka hesabını kullansam problem olurmu