Konu
network solutionsa 35 doları kaptırdık
17-08-2013, 23:44:18
#7
MESKO
Kötü Olmuş Hocam
Mail Atın Yanlış Domaini Filan aldım deyin silin deyin belki silip ödemeyi iade ederler