Yazmışsınız iyi güzelde kaç datacenter sahibi sitesini full ingilizce yaparak yurt dışı müşteri kazanmak peşinde ?
Sadece örnek olarak şuan sh.com.tr nin bile sitesi tam ingilizce değil.
Sorun orda zaten.
Bunu neden yapmışlar?
Muhtemelen kafalarındaki şey şu.
Biz yeni ve büyük bir verimerkezi açıyoruz, rakiplerimizden farklıyız sadece kurumsal büyük yerler ile çalışacağız, bireysel ezik müşteriler veya daha ingilizce konuşamayan yazamayan kurumsal firmalarla işimiz yok, büyük düşünüyoruz.
Himmet abi bir otur soluklan önce, neyin iddaası, neyin güveni bu? Gride - doruka rakip mi olacaksın hemen?
Neyse daha fazla yazmıyorum, benim anlatmak istediklerimi pek anlayan olmadı, konu başka yerlere çekiliyor. Engin beyde gelirse kadroyu tamamlarız.