abartmişsin..

sen yokken dükkanda sigara icme ihtimali olmaz kişininki, zaten sigarasini rahatca icebilcek sote bir yer kendisine ayarlar ondanda senin mutlaka haberin olur. vereceğin maaşin 2 katından fazlasini veriyor şirketim sigara politikasi cok sert olmasina rahmen icen kişiler yine iciyor herkez biliyor, ama ayni zamanda bilmiyor

tuttuğu takım: saçma bir soru bence ben sakaryaspor'u tutuyorum mesela ben calişamammi senin tarzinda bir işyerinde.

yada en son mezun olduğu okul mühendismi aliyorsun neyapacaksin kardeşim mezun olduğu okulu.

bu sorulari soracağin kişiye 3,4 bin lira maaş vermelisinki aradiğini bulasin, tabi sen ne aradiğini bilmiyorsun orasi ayri bir konu.