tRiumph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nick vermek dogru olur mu bilmiyorum ancak buradaki yorumları okuduktan sonra eminim kendinden utanmıştır bu derste ona yeter diye düşünüyorum.
ben nikini göremiyorum bana özel mesajla gönderimisin