turkiyereseller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok kişinin atıp tuttuğunu gördüm. Lütfen bana kızmayın sadece bekleyin, adamlar yapacaklar zaten :P
Atıp tutma değil, gerçekler.

Tabiki ülkemizdeki yatırımları destekliyoruz ama yola yanlış bir misyon ile çıkarsanız, yarı yolda kalırsınız. Daha bir çok amatörlük sezdim bu projede ama konuşmaya gerek yok tabi, hemen olumsuz bir tablo çizmeyelim şimdilik, belki kendi hatalarını kendilerini anlar.