ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki size şöyle birşey sorayım. 8 yıldır adsense kullanıyorum demişsin ve yeni gmail ile açtığım adsense hesaplarının %90 ı banlandı demişsin. Şimdiye kadar 10dan fazla hesap açmışsın sanırım. Adsense politikalarında 1 den fazla adsense hesabının yasak olduğunu 8 senede anlayamadınızmı banlanmanızın sebebi sizce açtığınız çoklu hesaplar olamazmı..
Hayır kendi adıma açmıyorum.Şu an aktif 2 tane hesap var.Çevremdeki insanların adına açıyorum.Ayrıca aynı ip den giriş yapmıyorum.Bunun için vps bile kiraladım Bunu anlamamak için eşşek olmak lazım hocam