Mesajınızdan Alıntı : Ayrıca "Lütfen işi yapamayacak olan sorumluluk almasın..." bu cümlemi dikkate almanızı rica ederim bu işe sözleşmeli bir iş olacak ve ben nasıl ödeme yapmayı tahhüt ediyorsam sizinde taahhütleriniz olacak, iş olmuyor diyip yarıda bırakma durumuna, yapamayıp parayı iade etmeme durumuna karşı bu sözleşmede şimdilik 5000 tl + avukat masrafları olarak düşündüğümüz bir madde de mevcut ne sizin başınız ağrısın ne bizim.


siz sanki burdaki insanların sözleşme yapmadığını vurgularak şekilde açıklama getirmişsiniz. Bende dedim ki demekki şirket olunca daha etkili olur. Sizlik birşey değil