Geçen gün yönetici atarken diğer hesabıma banada çıktı böyle bir şey cep tel onayından halletmiştim, birde siz bu facebook'a nasıl ulaşıyorsunuz ? 40 kere kimlik yolladım hala ismimi düzeltmedilerde