English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmaz demiyorum olur ama ömrü kısa oluyor genelde.Çünkü yeni gmaille açtığım adsenselerin %90 ı banlandı ama aynı sitelerle eski adsenselerim hala ayakta.Kimse bu konular hakkında kesin görüş belirtemez.Hiçbirimiz google çalışanı değiliz.Sadece varsayımlar üzerine konuşuyoruz.Ben bu adsenseyi 8 yıldır kullanıyorum deneyimlerin bir çok kişiden daha fazla emin olun.Günlük hayata bile uyarlarsanız sen 10 yıllık arkadaşına mı güvenirsin yeni arkadaş olduğun kişiye mi ? Emin olun google'ın öyle basit bir sistemi yok.
Peki size şöyle birşey sorayım. 8 yıldır adsense kullanıyorum demişsin ve yeni gmail ile açtığım adsense hesaplarının %90 ı banlandı demişsin. Şimdiye kadar 10dan fazla hesap açmışsın sanırım. Adsense politikalarında 1 den fazla adsense hesabının yasak olduğunu 8 senede anlayamadınızmı banlanmanızın sebebi sizce açtığınız çoklu hesaplar olamazmı..