Arkadaşlar üzülerek şunları yazmak zorundayım lütfen açtığım konuyu bir okuyun. Eminim yazım dilim çok kötü değil gelen pm lerin çoğu, kelimeleri soruyor siz konuyu okumamış kelimeleri anlamamışsanız ben nasıl güvenip iş verebilirim. Kısa net bir şekilde yukarıda konuyu özetlemete çalıştım. Ayrıca "Lütfen işi yapamayacak olan sorumluluk almasın..." bu cümlemi dikkate almanızı rica ederim bu işe sözleşmeli bir iş olacak ve ben nasıl ödeme yapmayı tahhüt ediyorsam sizinde taahhütleriniz olacak, iş olmuyor diyip yarıda bırakma durumuna, yapamayıp parayı iade etmeme durumuna karşı bu sözleşmede şimdilik 5000 tl + avukat masrafları olarak düşündüğümüz bir madde de mevcut ne sizin başınız ağrısın ne bizim. Neler yapabileceğinizi, neler yapamayacağınızı siz bende daha iyi biliyorsunuz.
Saygılarımla,