haha ben ekstreyi ailenin yüzüme karşı okumasından bıktığımdan daha bugün arayıp mail yoluyla gelmesini istedim. e haklılar evde yemek yemem gidip bilmem ne restauranttan 100tl bişiler yemişim. aşk acısı işte yemeğe vurduk