Hocam biz 5 ay önce apple destek sitesi açtık. vbulletin kullanıyoruz. 5 ayda sitemiz çok iyi yerlere geldi. Emek vermek gerek yanlış düşünüyorsunuz
Biraz ağır olabilir ama bu işi bilenler yapmalı,görüşünüze de katılıyorum
Ben 1 seneye yakın modluk yaptım çeşitli forumlarda,işi baya öğrendim ve 1.5 aylık forumum 5 bin üye üstü ve 800 hit var
Öyle hiç forum tecrübeniz yokken direk açmaya kalkarsanız tabiki de tutmaz.