Hocam doğru söylüyorsunuz işlemcinin hepsi benim değil ama bu aşma sıkıntısı bende var.Yani işin garipliği orda.Herkesin limiti aynı kimsede geçmiyor ama benim 31 Temmuz'dan itibaren kullandığım vdsde son 4 gündür cpu aşıyormuş.Sonradan başlayan sıkıntı ve yalnızca bende var.
VDS de herkese özel kaynak verilir, istenilen şekilde limitlendirilme yapılır. Ana sunucuyu yoruyorsanız VDS sağlayan yer size bu nedenle uyarı vermiş olabilir. VDS de size verilen kaynakları sonuna kadar kullanabiliyor olmanız lazım, size verilen kaynağı %100 kullanabilirsiniz. Yani size kimse neden bu kadar kullanıyorsun dememeli. VDS nin asıl amacı budur zaten, sunucunuz kilitlenene kadar kullanabilirsiniz normal şartlarda.