REY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam işlemci buell R210 4x 3.2 Ghz
Ve yalnızca Freemakeyi çalıştırıyorum.Benim gibi herkes kullanıyor ama yanlızca benim vds'de cpu aşıyormuş.
Böyle bir işlemci yok, siz sunucu modelini ve işlemci hızını söylüyorsunuz, size verilen limitleri geçiyorsunuzdur, işlemcinin hepsi size ait değil sonuç olarak.