OmurTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size verilen limitler yetersiz kalıyordur. Daha güçlü işlemcileri olan bir firmadan VDS alabilirsiniz.
Hocam işlemci buell R210 4x 3.2 Ghz
Ve yalnızca Freemakeyi çalıştırıyorum.Benim gibi herkes kullanıyor ama yanlızca benim vds'de cpu aşıyormuş.