Konu
Politika İhlalleri ?
15-08-2013, 19:45:47
#3
eksi
bencede iyi oldu ama ilk seferde şak diye karşıma çıkınca dedim aha bişe oldu gidiyor hesap
bide yeni yapılmaya başlanmış galiba diğer hesabımda böyle birşey yok