Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar iki üç gün önce reseller + domaini =40 lira karşılığında kendini yöncü bilişimin alt yapısını kullandıklarını söyleyen bir arkadaştan aldım; Arkadaşın referansı yoktu belli ki işe yeni girmişti sırf referans olsun diye ondan aldım! Ama reseller sürekli hata veriyor sayfalar günde 10-20 kere belki daha fazla açılmıyor kendi sitelerine de ara ara ulaşılmıyor böyle hizmet görmedim sunucu yoğundur dedim hata vardır dedim ama 3 günden beri böyle paramla rezil oldum, Şuan para iadesi talebinde bulundum arkadaş 3 liraya aldığı domain için 20 tl kesinti yaparak 20 tl de hesabıma gönderecekmiş! Hem hizmeti iyi verme hem 3 liralık domaine 20 tl iste paramla rezil oldum hesabıma 35 tl yatmadığı takdirde firmayı ifşa edicem konuyu takip edenler kim olduğunu bilir de neyse...