FreddyKrueger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 30'dan fazla kategoriye sahip bir genel foruma nasıl bir özgünlük vermemi düşünüyorsunuz acaba? tabi ki kopya içerik olacak çoğu başka ne yapılabilir ki? aslında özgün bir kategorisi var ama buna rağmen tutmadı.
hocam sen kendin diyorsun işte. bir şey genel olursa özgünlüğünü de kaybediyor doğal olarak. çünkü aynısından yüzlerce var. ha kategoriler tamam benzer olsun, ama içerikler en azından özgün olmalı. anlatmak istediğim şey şu;

2 tane moderatör foruma 100 bin tane konu açarsa o forumdan hayır gelmez. forumda üyeler konu açmalı, üyeler mesaj yazmalı, üyeler paylaşım yapmalı. r10 da bir forum ve googleda weble alakalı ne arasam mutlaka r10 1 veya 2. sırada çıkıyor. niye çünkü özgün ve kullanıcılar bu forumda takılmayı seviyor. vakit geçiriyorlar. hemen çıkmıyorlar. bunların hepsi etki ediyor.

aynı benim forumda da böyle. benim 10-15 konum ya vardır ya yoktur admin olarak. konuların %99.9'u üyeler tarafından açıldı, mesajların %99'u üyeler tarafından yazıldı. yani ortada büyük bir özgünlük ve emek var. süre, vakit geçirme var. bu şekilde olursa değer veriliyor zaten google tarafından forumuna.