haklısın hocam da bayram biteli günler oldu. bugün perşembe

neyse kısmet diyelim alıştık düşüp kalkmaya toparlarız tekrar.
hocam şöyle bir durum var; birde çevremizdeki tüm tanıdıkların çalıştıkları kamu ve özel iş yerlerinde olsun herkes bayramdan sonraki 1 haftayıda izin almışlar.
Tahminim o yöndede düşüş olabilir.