Arkadaşlar Bayramda dolayı yüzde 30 hit kaybı oldu ve bayramın son günü toparladı sitelerim..
Bırakalımda herkes doyasıya bayram yaşasın el öpsün harçlık toplasınlar
Sitelerimiz düzelir elbet..
haklısın hocam da bayram biteli günler oldu. bugün perşembe

neyse kısmet diyelim alıştık düşüp kalkmaya toparlarız tekrar.