algoritmanın google'da cıkardığı konusunda hepimiz hemfikiriz fakat öyle 50-60 +1 ile biryerlere varılmaz.
ki zaten amacı, arkadaş çeveresi için.
misal
benim adım A
Arkadaşımın adı B
Arkadaşımın arkadaşı C
Benim paylaşımımı arkadaşım +'larsa, onun arkadaşı olan C sıralamada daha çok görüyor.
yani demek istediğim bu tarz bi sistemle anca kendi aranızda dönersiniz. AddMeFast felan var, ordan fazla çekin misal 1000,2000 gibi. sıralamada daha garanti olursunuz..
arama linki üzerinden paylaşım yapılır veya begenilirse şüphesiz ki fayfası olur zaten bunu burada deneyerek görecez.