algoritmanın google'da cıkardığı konusunda hepimiz hemfikiriz fakat öyle 50-60 +1 ile biryerlere varılmaz.
ki zaten amacı, arkadaş çeveresi için.
misal
benim adım A
Arkadaşımın adı B
Arkadaşımın arkadaşı C
Benim paylaşımımı arkadaşım +'larsa, onun arkadaşı olan C sıralamada daha çok görüyor.
yani demek istediğim bu tarz bi sistemle anca kendi aranızda dönersiniz. AddMeFast felan var, ordan fazla çekin misal 1000,2000 gibi. sıralamada daha garanti olursunuz..