Forumdan bir arkadaştan Dymatize gainer aldım, yememe çok dikkat ettiğim için (günde 8-9 öğün) 2 ay kadar kullandım. Yarısından fazlası kenarda duruyor ama ciddi etkisini gördüm, gainer kullanmadan sırf yemekle kilo alınmıyor maalesef. En azından bizim gibi insanlar için söylüyorum bunu.
Ek olarak ürünler kimyasal diye biliyorum. Doktor kontrolünde kullanılsa iyi olur ama uygulayan çok az. Doktor karaciğeri yorduğunu söylemişti, çok uzun yıllar durak vermeden kullanmak sakıncalı olabilirmiş.