Bunu bende daha önce çok düşündüm arkadaşlar.

Hani mesela google bizi özgün olmamızı felan istiyo ya. Forum sitelerine bakın mesela, insanlar sürekli içlerinden gelen şeyi özgün olarak sürekli yazıyorlar ama bunu bir blog a yazdığınızı düşünürseniz inanılmaz derecede google bizi üst sıralara taşır ama forum tamamiyle özgün olmasına rağmen google forum yazılarını yukarıya çıkartmıyor. Bunu çok düşündüm daha önce. Google gerçekten forumu sevmiyor.